Sixpack challenge herpakken. - www.choosebeautiful.nl
Sixpack challenge herpakken.
BEAUTIFUL ME, BLOG, MINDSET & HEALTH

Sixpack challenge herpakken.

Sixpack challenge herpakken.

Ik begon ongeveer een jaar geleden een sixpack challenge. (sixpack challenge#1, sixpack challenge#2, sixpack challenge#3) Eigenlijk hoor ik mij te moeten schamen dat ik nog geen sixpack heb. Het is op en neer. Maar opgeven staat niet in mijn woordenboek, ik ga weer de manier vinden om de Six pack challenge te herpakken.

Een Six pack komt tevoorschijn wanneer je weinig vet hebt op je lichaam. Dus juist oefening, training en goed eten zijn een hele belangrijke factor voor een Six pack. De werkelijkheid is een ramp.

Het is mij nog steeds niet gelukt om een sixpack te krijgen. Ik weet waar het vandaan komt. Niet clean genoeg eten. Ik neem nog steeds een ijsje, toetje en zoetigheid. Wat kan ik zeggen ik wil ook GENIETEN.

Uit ervaring, als ik rond de 52-53 kilo weeg, komt de sixpack tevoorschijn. Helaas weeg ik nu tussen 58-59 kg. Oeps!

 

Sixpack challenge herpakken.

Sixpack challenge herpakken.

Review: Tosave.com

 

Sixpack challenge herpakken.

Te zwaar! Dat merk ik met de foto’s die ik maak. Ik eet verkeerd! Ik ga eerst even huilen. Te veel snoep, te veel zoetigheid. Ik vergeef mijzelf en opnieuw weer proberen. Als het een makkie is om een Six pack te krijgen, dan had iedereen het al.

Sixpack challenge herpakken.en ga ervoor. De maat van mijn buik is wisselend. De ene keer heb ik geen buik en de andere keer lijk ik op een zwangere vrouw.

Nog een vreemd ding is dat ik alle kleding aan kan, net als toen ik 52-53 kg woog. Je hoort mij niet zeggen dat ik last heb van mijn lichaam. En ik zit niet te wachten om alleen maar mijzelf mooi te vinden als ik pas weer 52 weeg.

Toch wil ik niet lui worden en sporten laten liggen. Daarom pak ik mijn sixpack challenge aan in combinatie met een andere sport, 30 dagen yoga challenge. Is het slim? Geen flauw idee. Maar om gewoon te gaan zitten en het niet te doen, dat lijkt mij zeker niet slim.

 

sixpack challenge herpakken

Bron foto’s lees disclaimer (***)

 

Dit is een update van mijn sixpack challenge. Ik let nu weer op mijn eten door meer groenten te eten, kleine maaltijden te eten. Helaas, zoetigheid kan ik nog steeds niet helemaal loslaten. Hoe mijn sixpack verder ontwikkeld, wij zullen zien.

Sixpack challenge herpakken.  Al is het geen sixpack, ik ben wel strakker dan toen ik begon, dat is zeker. Hoe zit het met jullie? Ook een Six pack?

 

Sixpack challenge herpakken.

Please follow and like us:
Previous Post Next Post

You Might Also Like

7 Comments

  • Reply Sheila 31 mei 2017 at 6:10 AM

    Hahaha.. ik zit daar heeeeel ver vanaf. Ik heb 5 weken geleden een keizersnede gehad. Dus ik mag nog niet eens mijn buikspieren trainen. Maar ook heb ik nu een blubberbuik door de wond. Alsof je een te strakke spijkerbroek aan hebt en je buik daar over heen blubbert. Ik weet nog wel dat dat ook de vorige keer niet helemaal weg ging. Maar nu moet ik er nog veel aan doen. En ik moet weer gezonder gaan eten. Dat heb ik eigenlijk even een beetje achterwege gelaten. Maar ik ga daar deze week weer mee beginnen, heb ik met mezelf afgesproken. Een sixpack ga ik heus niet krijgen, maar ik moet wel weer in mijn oude kleding kunnen. De vorige keer lukte me dat ook, dus nu ga ik er ook weer voor.

  • Reply Rory 31 mei 2017 at 8:18 AM

    Oooooh, mens je bent prachtig! Zoals je bent sowieso al. Ik word altijd een tikje verdrietig als ik zoiets lees. Natuurlijk is het fijn om een streefgewicht te hebben en daar wat aan te willen doen. Maar ik vertelde onlangs nog tegen iemand in de sportschool. Soms blijven we maar niet tevreden met wie we zijn. Terwijl als je tien jaar verder bent, je terugkijkt en denkt: “Maar ik zag er zo goed uit”. Wat ik maar bedoel te zeggen. Denk niet in verleden of toekomst. Maar leef in het heden. En geniet van jezelf. Je bent mooi zoals je bent. (Ik bedoel dit alles dus positief! 🙂

  • Reply Irene 31 mei 2017 at 12:31 PM

    Hee, ik kom voor het eerst op je blog vandaag. Ik vind het heel goed dat je doelen stelt, maar vergeet niet te genieten. Want je ziet er echt goed uit! En ijsjes kun je ook zelf maken met een stuk minder suiker 🙂

  • Reply Charel 31 mei 2017 at 1:45 PM

    Je ziet er zo goed uit! Je hoeft echt niet dunner te worden maar snap wel dat je gezond wilt leven!

  • Reply Jeanine 31 mei 2017 at 8:10 PM

    Whoehoe zet m op! Ik herken me hier helemaal in. Zeg ook iedere dag dat ik moet sporten en minder suiker moet eten, maar er komt niks van terecht. Ik hoop dat het me deze maand lukt.

  • Reply Sonja 1 juni 2017 at 9:59 PM

    Echt je suiker weglaten anders is het dweilen met de kraan open. Je hebt goede koolhydraten nodig. Veel kleine maaltijden en ruim veel eiwitten. Ik train nu 6 maanden met mijn PT en nee, ik heb nog geen sixpack. Dit heeft te maken met mijn leeftijd, ik ben in de overgang en dan duurt alles langer, maar ook ik,hou vol…
    Je kunt je suf trainen, maar eten is 80% van definitie krijgen!

  • Reply Rebecca 5 juni 2017 at 8:36 PM

    Ik vind het goed dat je het weer wilt proberen maar vergeet ook niet lekker te blijven genieten. Je ziet er al ontzettend goed uit en nee, je hebt het niet echt nodig! 😀

  • Leave a Reply

    Enjoy this blog? Please spread the word :)

    error: Content is protected !!